Det nya året

Sista dagen på 2014. Någon som har några nyårslöften? Helt ärligt, är ändå inte lite överskattade? Och finns det ens någon som håller dem? Träna mer, äta nyttigare, gå ner i vikt, bli en bättre person, rädda världen från svält blabla. Nej, målet för mig med det här året är att ta det som det kommer och sluta planera så jävla mycket. Att försöka sluta med att oroa mig för framtiden och njuta av nuet mer, men framför allt, sluta överanalysera allt och få panik så fort jag känner att jag inte har kontroll. Lite av en utamning, men det ska nog gå. Men det där med att träna mer, äta nyttigare osv. Screw that, livet är för kort för att tacka nej till kladdkaka och pizza.
 
 
Ikväll så blir det middag med släkten först, sen kilar jag vidare för att fira in det nya året med mina vänner. Hoppas att ni alla får en fantastisk kväll/natt!
 
 
 
Vardag | |
Upp