dom säger kärlek är en drog jag tar vilken skit som helst, men om kärlek är en drog är det ingen drog för mig

Fredag i juni och det är väder för vinterjacka. Bara för att jag har varit hela veckan så har det varit kasst väder och ja har även hunnit med en förkylning, så himla typiskt! Hoppas verkligen att det blir varmare väder snart och att solen tittar fram någon gång, så jag kan fortsätta med arbetet på min bränna innan den hinner blekna bort. Hemska tanke. 
 
Oh well, ikväll så har jag absolut ingenting planerat. Ska bara sitta inne i värmen, äta vattenmelon och jordgubbar samtidigt som jag kollar på Sex And The City. Kan vi bara ta ett moment till att uppskatta en av de bästa serierna som någonsin har gjorts? Imorgon är det jobb som gäller för min del, ska ändå bli rätt skönt att komma tillbaka och få något att göra på dagarna. Men lär väl säga något helt annat några veckor in i juli efter att jag har jobbat ett tag haha. 
 
Ha en bra fredag!
 
 
 
Vardag | |
Upp