Vi är nu, med eller utan dig

Hej på er! Som sagt, stor frånvaro här på blogge men jag har mina anledningar. Så sjukt mycket plugg just nu och en massa annat runtom så bloggen har fått lida dessvärre. Men är förhoppningsvis slut på det nu! Igår så firade jag och Johanna vår "påhittade" två-årsdag. Vi blev vänner någon gång i oktober första året på gymnasiet, förra året så firade vi i Stockholm med Black Veil Brides och igår så firade vi med drinkar. 
 
Kommer aldrig finna ord som räcker till att förklara hur extremt lycklig jag är över att ha denna människa i mitt liv. Som stöttar mig oavsett hur dumma mina beslut är, vänder jag mig om så står hon alltid bakom mig, faller jag så är hon där och hjälper mig upp. Om så världen skulle falla i 1000 bitar (vilket det ibland har känts som att den har gjort) så skulle det inte spela någon roll, för så länge vi har varandra så ordnar det sig alltid. 
 
 
 
Vardag | |
Upp