I wouldn't hold my breath if I was you

Veckan börjar sakta men säkert att lida mot sitt slut och jag börjar smått få flyttångest. Jag vet innerst inne att det verkligen är det här jag vill. Men samtidigt så vill jag verkligen inte flytta, vill inte flytta ifrån min familj och mina vänner. Har börjat säga "vi ses" till vänner och samtidigt som jag vill hinna spendera så mycket tid med dem som möjligt så vill jag vara hemma också. Sitta ute i trädgården och läsa, gå ner till hästarna och klappa dem och mata dem med äpplen. Slökolla på tv tillsammans med pappa, känna hur temperaturen i luften övergår från sommar till höst. Ligga i min säng och stirra på väggen på alla teckningar, Asking Alexandrias autografer och mina VIP-biljetter. Det här kommer bli jobbigt, men jag vet att det är nödvändigt.
 
Idag så fortsätter det eviga packandet, men det börjar ändå lida mot sitt slut. Senare så ska jag bege mig mot Frisörvillan för att färga håret hos Malin och ikväll så tänker jag bara vara hemma. Ha en bra torsdag!
Vardag | |
Upp