Ut på okänt hav

Hej på er! Det har varit några intensiva dagar så jag har knappt ens skänkt en tanke åt att jag faktiskt har en blogg att uppdatera också. I fredags så käkade jag lunch tillsammans med några vänner och sa därefter hejdå till dem. På kvällen sen så var jag ut och åt med pappa och Charlotte på Strand och lite senare så försökte jag mig på att sätta ihop en byrå, vilket sket sig så Elin och hennes pojkvän fick komma och hjälpa mig hehe. Usch, var så jobbigt att säga hejdå till Elin. Det var norrsken ute när vi sa hejdå, förstår ni hur fin stund det var?
 
Igår så flyttade jag ner hit till Örebro och senare på kvällen så begav jag mig till campus för förfest med hela Sobrasektionen sen drog vi vidare till Kåren (typ det roligaste jag någonsin har varit med om). Fick även träffa min introgrupp som var huur skön som helst så än så länge har det börjat bra. Idag så har vi storhandlat, jag har fortsatt fixa lite i mitt rum och sen har vi bara chillat. 
 
Imorgon är det min första riktiga skoldag, introduktion för den första kursen jag kommer att läsa och jag ser verkligen framemot det. Senare på dagen så är det stadsvandring med sektionen och sen picknick med introgruppen. 
 
Lång uppdatering nu, men nu vet ni i alla fall att jag lever och att jag numera är Örebrobo. Ha det!
Vardag | |
Upp