Livet under 2015

Okej, review. This is going to be a tough one. Nej men ärligt, 2015 måste ha varit ett av de mest händelserike åren i mitt liv. For real. Det har i alla fall slagit 2014 med hästlängder, förbered er på en bildbomb.
 
Januari: Hm.. Vad ska man säga om denna månad mer än att jag fyllde 19? Mina instagram bilder säger mig inte särskilt mycket men ja. 19-års friandet var ju ändå... Intressant. Blev alldeles för taggad, drack för mycket, som i sin tur ledde till att jag spydde för mycket så att min hals blev lite svullen. Jag tog mig inte till krogen den kvällen. 
 
Febrauri: Well, finns inte mycket att säga om den här månaden men oh well, alla hjärtans dag tillbringade jag tillsammans med en massa vänner och ännu mer sprit. Good times. 
 
Mars: Hade högskoleprov den här månaden, det gick åt helvete. Tror det även var den här månaden jag sökte universitet och jag och Carro boakde vår resa till Thassos. 
 
April: Som ni säkert redan förstått så har jag festat en hel del under detta år. I april var jag och två vänner till Rättvik på De vet du, kommer inte ihåg mycket av den kvällen. Den här månaden var vi även med i juridik SM och kom på 5:e plats. Sen var det Valborg, värsta fyllan jag någonsin haft, det kan även de som jag friade med intyga. 
 
 
Maj: Den här månaden fyllde en av min allra bästa vänner 18 år, vi firade detta ordenligt på Strand och denna kväll var jag ute med min syster för första gången. Bra kväll det där. Har inte så mycket mer att säga om maj.
 
Juni: En månad jag sent kommer att gömma. Bal med en fantastisk vän, studentveckan och studentdagen. Vilka minnen<3 Åkte med Caroline till Thassos, en resa jag sent kommer att glömma. 
 
Juli: Juli månad kan jag inte säga så mycket om, utan jag jobbade på hela månaden på det bästa jobbet jag någonsin haft. 
 
Augusti: Den hrä månaden innebar en flytt ner till Örebro för min del. Jag flyttade in på Trädgårdsgatan med Annamaria och Inez. Började plugga Rättsvetenskap och hade intro i tre veckor. Jag gjorde även min första tatuering tillägnad pappa och mig. 
 
 
September: September rullade på och introduktionen avslutades med en finsittning på Ritz. 
 
 
Oktober: För mig, så är det här den bästa månaden på hela året för mig. En kväll i början på oktober gick jag på den första dejten med Kevin på Pitcher's. Jag var så nervös så jag ville gråta och spy samtidigt. Men jag tog mig samman, hade på mig smink och en bra outfit och gick dit. Bästa jag någonsin gjort. Den här månaden had evi även inflyttninsgfest i lägenheten och samma månad fick jag även veta att jag hade fått en egen lägenhet på Studentcity. 
 
November: Massa fester kombinerat med plugg och Kevin. Den 14:e november såg jag, Johanna och hennes lillasyster Emma  Bring Me The Horizon på Fryshuset i Stockholm. En av de bästa kvällarna någonsin, utan tvekan. 
 
December: Den här månaden har jag flyttat in i min nya lägenhet, känt på hur det är att bo alldeles själv. Jag har spenderat mycket tid hemma i Mora. Resten av december kommer jag tillbringa med Alicia tills hon åker hem, sen åker jag upp till Sälen och är med Kevin. 
 
 
___________________________________________________________________________________________________
 
Och det var mitt 2015. Basically, även om det är några dagar kvar på det här året. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om 2015, mer än att det har varit det bästa året någonsin. Jag har fått vara med om så mycket kul, jag har fått träffa så många underbara människor och fått så ånga nya vänner. Jag har åstadkommit mycket, att komma in på min drömutbildning är och förblir bland det största någonsin under 2015. Men det bästa av allt, det är utan tvekan Kevin. Ord räcker inte till för att förklara hur mycket jag älskar den här människan och hur extremt lyckligt lottad jag är som får ha en människa som han i mitt liv. 
 
 
Vardag | |
Upp