Vi var kaos och önskningar, vi var natten när den blev kall, vi var blixtar och dunder.

PRAISE THE LORD VI HAR ÄNTLIGEN FÅTT SPORTLOV OCH MITT GYMNASIEARBETE ÄR ÄNTLIGEN INLÄMNAT!!!!!! FRAM MED SKUMPAN NU KAN VI PÅBÖRJA FIRANDET AV STUDENTEN!!!!
 
Ok, firandet kanske ska vänta ett tag till men, ändå. Så sjukt lättad och äntligen kan man slappna av lite. Förutom mitt glädjerus så har jag sysselsatt mig med att åka till skolan för att i princip bara få närvaro. Åkte och fikade sen på Wayne's (skräll) åkte hem, käkade och nu sitter jag här.
 
Oklart hur jag kommer spendera kvällen, men rätt så säker på att det blir soffhäng för att ladda upp inför morgondagens arbetspass på hotellet. Ha en bra torsdag!
 
 
(Den enorma lycka man kände igår när man hittade croissantdeg på burk<3 Så idag blev det en lite "bättre" frukost. Så ännu några frukost bilder, skäll 2.0)
 
 
 
 
Vardag | |
Upp