Grekland

Nu är jag tillbaka i Sverige igen efter en fantastisk vecka i Grekland. Har hunnit uppleva så mycket samtidigt som jag har spenderat dagar med att bara ligga i solen och inte göra någonting. Har bestigit Thassos högsta punkt, besökt en marmorgruva, åkt igenom öns största olivträdgård (den var enorm), besökt Xanthi, varit på vinprovning i en liten by som heter Dialekto och en massa annat, tillsammans med en av mina allra bästa vänner. Kan man ens begära mer? 
 
Igår så kom vi hem hit till Mora vid halv 7 tiden och vid 8 ungefär å kilade vi iväg till kråkberg för förkrök tillsammans med Annamaria, Nanette och Inez innan vi begav oss till Strand, krigade på tills ugefär kvart över 3, då gjorde sig tröttheten påmind och jag var så trött så att jag kunde gråta samt så arg (pga tröttheten och brist på skjuts hem) så jag kunde ha klippt till någon. Hehe sånt som häner antar jag. 
 
Idag så har jag varit med pappa, gymmat, ska snart iväg och träffa Jonas för en efterlängtad promenad och ett besök på glassbåten. Sen ikväll så blir det att träffa Elin. Gäller att ta vara på tiden är jag jobbar i Rättvik, dagarna bara flyger förbi. 
 
Men nu vet ni att jag lever i alla fall, ha det!!
 
 
 
 
Vardag | |
Upp