Måndag

Tillbaka på jobbet nu och det känns faktiskt väldigt bra måste jag säga, trivs så himla bra både med själva jobbet och mina kollegor. Så skönt! Mer än att jobba så har jag inte hunnit med så mycket mer idag, när jag kom hem så åkte vi till Fåsås (en fäbod ca 1 mil ifrån där jag bor) en stund och firade henne eftersom hon fyller år idag. Ska banne mig också skaffa stuga där när jag blir gammal, det är lifegoal. Det är så vackert där och liksom, lugnt. Var dit rätt ofta när jag var mindre, att springa runt i skogen och leka, titta efter rådjur på ängen utanför huset mitt i natten, leta efter stenarna som var målade som flugsvampar som låg gömda i mossan ovanför källaren och vid speciella tillfällen, få följa med och titta på den gamla varggropen som fanns i skogen. Spänningen jag kände då var obeskrivlig. Helvete så fina minnen jag har fått med mig därifrån. 
 
 
Vardag | |
Upp