I natt ska vi dansa, det finns inget annat

Hann inte med någon uppdatering igår, typ... Var i skolan i ca 1 timme till ingen nytta alls, sen så åkte jag ner på stan med Elin, hon behövde hitta en morsdagpresent och jag behövde byta mina byxor som jag köpte tidigare i veckan. Efter så åkte vi till gymmet en vända, min period då jag tycker att det är kul att träna håller i sig fortfarande så får hoppas att det fortsätter så ett bra tag framöver!
 
På kvällen så åkte jag och Angelica till Daniel, han skulle fota studentporträtt av henne, bilderna blev så himla fina! Sen resten av kvällen spenderade jag hos Elin. 
 
Idag så har jag varit hos Angelica på studentskiva, har tar studenten redan på tisdag så får passa på att fira henne nu då jag inte kan åka ner till Tierp. Ikväll så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, lät troligen sluta med att jag ligger i soffan och kollar på Vikings, inte så dumt det heller.. Ha det!
 
 
Vardag | |
Upp