Won't you drag the lake and bring me home again

Söndag och min vistelse här hemma börjar lida mot sitt slut. Dagen började med frukost tillsammans med pappa, sen så satte jag mig ner och försökte få ordning på mitt rättfallskoncentrat som ska in på fredag. Har kommit en bit men i och med att det är mitt första som jag skriver så är det hemskt svårt att hålla sig till det som är viktigt och relevant. Finns så mycket att skriva om men allting ska få plats på en A4-sida. (Känns som att det inte ens är möjligt) Efter en stund så tog jag en långpromenad genom byn med Jake Bugg, Kent och Coldplay i hörlurarna. Passade på att klappa hästarna när jag gick förbi och se mig omkring riktigt ordentligt. Om det är något som jag har kommit att uppskatta nu när jag flyttat så är det skogen. 
 
Nu så sitter jag med världens matkoma (blev pulled pork till middag), ska kika på tv med pappa sen så kanske Angelica skulle kika förbi innan jag sätter mig på tåget som ska ta mig tillbaka till Örebro. Hoppas ni haft en bra söndag, puss!
 
 
Vardag | |
Upp