SWS

Hej på er! Hoppas att ni alla har haft en superbra onsdag. Själv känner jag mig lite småseg men det det funkar. I natt så kunde jag äntligen sova så jag gick och la mig redan vid halv 10 och somande nog rätt så snabbt därefter. Vaknde vid 8 när larmet ringde, gick upp, käkade frukost och satte mig och plggade fram till det var dags att åka iväg på föreläsning vid 1. Efter att jag kommit hem så har jag bara tagit det lugnt och försökt vila bort förkylningen, hoppas på att jag kommer må bättre imorgon så jag kan hänga med introgruppen då vi ska till IKEA tillsammans! Lagade typ den godaste kyckling med cashewnötter till middag idag, har börjat följa en kanal på Youtube som heter Hot Thai Kitchen så kände mig lite inspirerad och taggad på att bli bättre på thaimat. Det blir redan en hel del asiatisk mat här hemma hos oss i och med att jag älskar att laga allt från asien (och äta, givetvis) och Kevin gillar det med, så win win situation!
 
Oh well, nu ska jag ta och läsa lite mer i min kurslitteratur och sen sova, lots of love!<3
 
 
Vardag | |
Upp