21 december

Hallå! Har precis satt mig i sängen, har tvättat alla mina sminkpenslar, packat inför imorgon, diskat och städat toaletten medan jag ändå var igång. Är ändå lite vemodigt att åka hem till Mora, trots att jag vet att det kommer bli både kul och skönt att komma hem. Det är bara just det att man blir så van med livet här nere i Örebro och att livet i Mora känns så långt borta, men då kan man ju faktiskt se det som en semester också. Nu när jag är hemma så ska jag bara ta det lugnt tillsammans med familjen, hinna träffa alla mina vänner som jag träffar alldeles för sällan. Det jobbigaste, givetvis, är att jag är ifrån Kevin. Har en enorm separationsångest trots att det bara rör sig om en vecka, oh well. 
 
Nu under kvällen så ska jag bara ta det lugnt och vänta på att Kevin kommer hem, har äntligen hittat lite tid till att läsa för nöjes skull så ska passa på att läsa ut "Arvet efter dig" av Jojo Moyes, började på den i höstas meeeen, sen kom kurslitteraturen som en käftsmäll och jag hann helt enkelt inte med den.
 
Nog pratat om det nu, hoppas ni får en mysig onsdag, pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp