Återblick 2016 - del 2

Igår så glömde jag att lägga upp återblicken får våren, så idag slår jag ihop våren och sommaren 2016, lite längre inlägg men desto fler bilder. Passar på att lägga upp det här nu innan jag börjar på att packa osv, idag åker jag tillbaka till Örebro. 
 
April, Maj, Juni, Juli, Augusti och slutligen September. 
 
Under våren så var jag, som ni säkert redan vet, inne i min bubbla fortfarande, det var mycket i skolan och jag kunde knappt vänta tills att terminen skulle vara över. Men, jag hann med en episk hemmafest med alldeles för mycket alkohol för min lilla kropp, jag och Julia blev vänner (efter ett orimligt långt deeptalk på toaletten på hemmafesten), och jag blev fadder i introgruppen "Alice i underlandet".
 
 
Under sommaren så bodde jag hemma i Mora och jobbade på Siljansbadets camping för andra året. I och med att Kvein jobbade natt så kunde han komma och hälsa på en vecka då och då. Så det blev en utflykt till Helvetesfallet, Björnparken. Jag tvinagde med pappa på utflykt också eftersom att jag tjatade om att jag ville klappa en ko haha. 
 
 
I somras så var jag och Kevin på vår första semester tillsammans, vi var till Torrevieja i en vecka, såå mysigt och jag hoppas att vi åker tillbaka snart. 
 
 
Under augusti och september så var jag fadder och det var vl ungefär det som gällde under båda månaderna. Hade fullt upp hela tiden vilket i sin tur ledde till att jag fick sömnproblem, MEN introduktionen var superkul och jag rekommenderar det verkligen att testa att vara det under tiden ni pluggar på universitet. Det bästa av allt vara att jag träffade en massa nya människor och nya vänner. Åh justja, jag tatuerade mig också. 
 
 
Vardag | |
Upp