#MH16

Hej på er! Hoppas att ni alla har haft en bra start på helgen! Själv så var jag iväg till Julia igår på glöggmys med några från introgruppen, sen åkte vi vidare in till stan för att möta upp resten av Sobra på Stortorget och kolla på musikhjälpen. Vi var där inte så himla länge, sen bestämde jag och tjejerna att vi skulle kila iväg och dricka lite vin, så vi satte oss på Pitcher's och spenderade resten av kvällen där. Dock fortsatte jag och Julia bort till Donken, köpte med oss nuggets och gick hem till mig och kollade på först Sex And The City filmen.
 
Idag så har sjag julshoppat med Linnéa, köpte en till jultröja, det var en engelsk bulldog på den så kände att jag fick lov att ha den haha, fick även med mig ett par lösögonfransar från NYX hem. Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt och vänta på att Kevin kommer hem. Hoppas ni får en mysig lördag, pugs and kisses!
 
 
 
Vardag | |
Upp