Sophie - Bear's Den

Hej på er! Väldigt långt uppehåll här nu, över en vecka... I'm sorry. I really am. Men den här veckan så har jag faktiskt haft fullt upp, mer eller mindre, beror på hur man ser på saken. Oh well, förra torsdagen så åkte jag upp till Stöten, körde bil upp för att hämta hem Kevin eftersom stackaren har brutit tån och inte kunde köra ner själv. På vägen tilbaka så stannade vi i Mora i två dagar. Väl framme i Örebro så har vi inte gjort så mycket, chilat hemma i lägenheten, käkat ute några gånger. I onsdags var vi på Parkway Drive och Architects på Fryshuset i Stockholm. DET VAR SÅ JÄVLA MÄKTIGT!!! Kommer definitivt bli ett mer hängivet Parkway fan efter detta. Igår så var vi på bio och kollade på The Revenant, lite seg film men riktigt bra och definitivt sevärd. 
 
För en stund sen så åkte Kevin *sad face*, blir aldrig lättare att säga hejdå till honom I'm afraid.. Meen mer än halva tiden av hans säsong har redan gåt så det kunde ha varit värre. Just nu så sitter jag och tecknar för en gångs skull och väntar på att kloackan ska bli 22 så jag kan bege mig bort mot universitetet. Bussen till Åre avgår snaaaart! Ska bli superkul att få komma iväg med mina tjejkompisar samt åka skidor igen, it has been ages since last time. Så som ni säkert redan förstår så kommer det inte bli någon bra uppdatering de närmsta dagarna heller. Kommer hem igen på torsdag, ha det bra! 
 
 
 
Vardag | |
Upp