OITNB

Hellooo! Idag är det en förbannat trött Erika som sitter vid tangentbordet. Hade världens sjukaste insomnia igår natt och jag kunde verkligen inte somna, givetvis så var det jag som skulle öppna campingen idag också, vilket innebar att jag får lov att gå upp kring 6-tiden för att hinna till Rättvik innan 07:15. När klockan blev kring halv 6 gav jag upp, jag kunde verkligen inte somna så idag har jag dygnat. Känner att hela min kropp skriker efter sömn, lika min syn. Är så himla trött att jag börjar se suddigt, men jag ska försöka hålla mig vakne ett tag till och sen ställa klockan på 9 imorgon så jag får en hyfsad dygnsrytm och så att jag kan sova i natt istället. Att inte kuna sova är utan tvekan bland det värsta jag vet och jag går snart in på min 34:e vakna timme. Men å andra sidan när jag tänker efter så kanske jag ändå varit med om värre.. Jetlag från att resa över hela Europa och Asien ain't to play with.. 
 
Oh well, hoppas att ni alla har haft en nice tisdag. Pugs and kisses!
Vardag | |
Upp