Reincarnate

Hej på er! Idag är det min enda lediga dag den här veckan, såå skönt och välbehövligt! Idag så har jag inte gjort något annat mer än att ta det lugnt, har kollat på Game of Thrones och Orange is the new black. Nu ska jag ta och vila lite och sen bege mig till gymmet tillsammans med Elin, försöker sakta men säkert komma igång igen. Vill koma ifrån den här perioden jag är i då motivationen inte är på topp. Men tror att man kan behöva sådana perioder också, när man prioriterar annat än träning. Förut fanns det inte på kartan för mig att missa ett enda träningspass i veckan, men när jag flyttade ner till Örebro så fanns det så mycket annat att fokusera på. Introduktionen, skaffa nya vänner och lära känna dem bättre, utforska staden och umgås varje vaken sekund med Kevin. Tack vare detta så blev jag mer och mer fri från mitt sjuka beteende som var och hälsade på mig i vintras igen. Men jag tror ändå att allt det berodde på att jag var stressad och bar omkring på mycket ångest tack vare skolan. Så ett sommarlov och några månader borta från skolbänken kommer nog vara mer än behövligt för mig. 
 
Imorgon är det jobb som gäller igen och resten av veckan. På fredag kommer Kevin upp hit och sen nästa vecka åker vi till Spanien, så nice!!
 
Ha det!

 
Vardag | |
Upp