Svar till: Hjärtat talar sant

Hello! Long ass day today.. Åkte till skolan vid halv 10 någon gång för att skriva på vårt memo som ska vara inne på måndag. Men vi hade bra flyt och vi fick hela arbetet gjort idag så det känns superskönt, nu kan man ta det lugnt hela helgen med gott samvete. När jag kom hem så tog jag det bara lugnt tillsammans med Kevin och under tiden han spelade WoW passade jag på att ta en powernap hehe, much needed. Sen på kvällen köpte vi med middag hem, har längtat huuur länge som helst efter sushi och nu när jag äntligen fått äta det så var det inte så speciellt ändå? The fuck? Oh well, gott var det i alla fall.
 
Ska gå och lägga mig snart, fortfarande sjukt trött och behöver få vila ut ordentligt imorgon, morgondagen bjuder på en lugn dag hemma och senare på kvällen faddersittning på Strömpis. Godnatt babes!
 
 
Vardag | |
Upp