Monday

Hej på er! Ugh, har inte fått en bra start på veckan. Jag trodde att vi började 13:15 idag, men imorse när jag vaknade vid 10-tiden och skulle kolla vilken sal vi skulle vara i så visade det sig att vi började redan 09:15.. Blir så trött på mig själv och jag HATAR att försova mig och missa viktiga saker. Men i och me datt ångesten var påtaglig så har jag börjat med veckans seminariefrågor och skrivit 900 ord på 2 st (vi har 6 frågor totalt) så man kan ju säga att jag i alla fall har gjort något vettigt. 
 
Den här veckan är mer eller mindre fullspäckad, idag när Kevin kommer hem så ska vi iväg och träna, sen handla osv. Imorgon ska jag till tandläkaren så jag kan kolla upp min inflammation i tandköttet som jag fått (wohoo..), sen är det föreläsning. På onsdag är det tack-fest för introduktionen tillsammans med Sobra och torsdag är det plugg som gäller då tentan är endst 2 veckor bort så hade tänkt att jag skulle börja med det. Sen på fredag är det seminarium och Bring Me The Horizon på Hovet! SÅ TAGGAD! 
 
Sen är det ju ändå rätt nice att det är första advent på söndag så ska shoppa lite julsaker i helgen och på söndag, I will bake buns, lussebuns. OKej, tror det inte ens är ett ord, men lussebullar, you guys get it.
 
Hoppas ni får en fortsatt bra måndag! 
 
 
Vardag | |
Upp