Ser du ljuset från Andromeda?

Hej på er! Ledsen för att det varit dålig uppdatering under helgen, men som ni redan vet så har jag varit hemma och haft fullt upp hela tiden så har inte hunnit sitta vid datorn mycket. I lördags efter att jag och pappa hade ätit middag så började jag känna mig yr så jag fick lov att lägga mig ner ett tag, men det blev givetvis inte bättre så jag tog en alvedon och det gav sig. Men jesus christ that was just the tip of the ice berg. Var brännhet när jag skulle gå och lägga mig och sova och svettades som en gris hela natten + frossa. Dämpade det med mer medicin morgonen efter och mådde lite bättre efter det. Satte mig på tåget till Örebro och mådde helt okej, fram tills det var 1 h kvar till Örebro, då kom frossan igen och jag blev så varm fast jag satt och hackade tänder. You guys what I'm talking about, när man känner att man är typ påväg att dö och överväger att skriva ner sitt testamente i anteckningar på telefonen just in case. Kevin mötte mig vid tåget redo med medicin och vatten så det kändes bättre efter det. 
 
Idag har jag ont överallt och jag kan knappt äta så stannade hemma från universitetet, blir nog så resten av veckan för den delen.. MEN! Har ändå en hel del bra idéer till kommande inlägg så det är ju ändå alltid något! Hoppas att ni hade en bra helg att ni fått en bra start på veckan för den delen. 
 
 
Pugs and kisses!
 
Detta är ändå något som man saknar här nere i Örebro. 
 
 
Vardag | |
Upp