Hymn For The Weekend

Hallå! Hoppas att allt är bra med er! Det närmar sig äntligen helg (igen) kan verkligen inte greppa hur snabbt dagarna går. Men det är rätt skönt ändå, så att det kan bli Halloween snart hehe. Håller fortfarande på att leta efter en idé till vad jag ska klä ut mig till, har lite idéer men har inte bestämt mig riktigt än. Det enda jag vet är att jag vill vara riktigt blodig och läsikg, vill ta tillfället i akt och leka med lite latex och fejk blod, det är inte så ofta man får den chansen så att säga. 
 
Igår så var jag till East adn West tillsammas med tjejerna och åt middag eftersom det var Makifrossa (man fick äta hur mycket maki man ville för 199 kronor) rullade hem därifrån nästan haha. Efter det så tog jag och Kevin en långpromenad för att avsluta dagen.
 
Idag så har jag hunnit med ett seminarium och nu hade jag tänkt att jag ska läsa lite vetenskapliga artiklar, wohoo. Worst. Men det är bara en vecka kvar tills vi lämnar in grupparbetet så det är lika bra att kriga på. Hoppas ni får en fortsatt bra torsdag!
 
 
Vardag | |
Upp