Makeup Storage

Som jag berättade i ett tidigare inlägg så var jag och Kevin till IKEA för några dagar sen och köpte lite hyllor och förvaring. Min högsta prioritering den här månaden när CSN kom var att köpa sminkförvaring, det har sett ut som ett jävla bombnedslag i badrumsskåpet ett bra tag och det började bli svårt att till och med att hitta saker. Så jag köpte de här behållarna från IKEA som heter "Godmorgon", akrylbehållare har en tendens att vara lite dyra men de här kostade runt 100-150 kronor (tror inte ens att de är akryl men who cares). Men blev i alla fall riktigt nöjd med dem och det fick plats jättemycket och framför allt blev det ÄNTLIGEN ordning i skåpet! Om det är någon som vet vart man hittar relatuvt billiga akrylbehållare som man kan beställa hem/ köpa i butik här i Sverige, let me know!
 
 
Faktuskt imponerad över hur mycket som faktiskt fick plats här, rymde alla mina paletter.
 
 
Den här behållaren tillhör egentligen behållaren ovamför, men det tog bort så mycket annat utrymme så tog bort den.
 
Det här är 3 oliak behållare men satte dem ovanpå varandra for now, finns typ inte plats för alla haha. 
 
 
Vardag | |
Upp