The last couple of days

Hej på er! Ny vecka och det är inte långt kvar till jul. De senaste dagarna har jag bara varit med Kevin och tagit det lugnt, vi har firat jul tillsammans lite i förväg då jag kommer att åka hem till Mora under jul och Kevin kommer att vara kvar här i Örebro då han jobbar. Jag fick en jättefin medaljong av honom som jag önskat mig såå länge, so happy!<3
 
Idag så har jag träffat min studeigrupp under förmiddagen för att planera och strukturera vårt PM som ska lämnas in efter jul, kommer att bli lite plugg under julen men det är sånt man får ta helt enkelt. Sen åkte jag hem och åt lunch tillsammans med Kevin innan han åkte iväg till jobbet och jag gick in till stan för att fika med Elias. Resten av kvällen så ska jag städa och tvätta, börja packa lite så jag slipper stressa med det imorgon, och sen kanske börja kolla på Skam. Har sett så många tweets osv om serien så det kanske är dags att jag också tar tag i mitt liv och kollar på den haha.
 
Oh well, hoppas att ni har, och fortsätter ha en riktigt bra tisdag. Pugs and kisses! 
 
 
Vardag | |
Upp