Slå mig hårt i ansiktet

Hej på er! Den här dagen... No funny. Har varit bakis som ett litet as och jag börjar på fullaste allvar att fundera över om jag inte börjar på att bli för gammal för sånt här. Har mått så fruktansvärt dåligt under dagen så det är sjukt! Men jag hade i alla fall en jättekul kväll igåt tillsammans med massa av mina gamla vänner från gymnasiet, hela kvällen kändes som en throwback till det sista året på S:t Mikaelsskolan. Det var liveband(?) på Strand, så det var ännu mindre dansgolv än vanligt men det var jättekul ändå. Har träningsvärk idag efter att ha dansat omkring. Kom hem vid halv 2-kvart i 2 och somnade direkt. 
 
Imorgon så åker jag tillbaka till Örebro för ännu mer plugg, vi har tenta igen om 2 och en halv vecka så det är mer än dags att ta tag i saker och ting. 
 
Hoppas att ni alla har haft en superbra påskhelg!
 
 
Vardag | |
Upp