Live fast die young

Hello guys! Hoppas ni har en bra tisdag so far. Idag är jag ledig från universitetet, eller ja ledigt, jag är i alla fall inte schemalagd, så sitter hemma och jobbar istället. Usch, känner att det är så tråkigt att skriva om mitt liv och vad jag gör, i alla fall under vardagarna. Det enda jag gör är att plugga hemma, plugga på universitetet, äta, sova. längtar så mycket tills jag är klar med min utbildning. Ångrar ibland att jag inte tog uppehåll efter gymnasiet, men å andra sidan så tror jag samtidigt att det kan vara skönt att ha det överstökat direkt också. Så att nästa kapitel i livet kan börja. 
 
Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt, är lite sugen på att baka också haha. När Kevin kommer hem sen efter jobbet så ska vi iväg till gymmet. I'm trying so bad att ta tag i livet och börja träna, men det tar sig, har ju snart lyckats hålla i det i en vecka i alla fall haha. 
 
 
Ha det bra! Pugs and kisses<3
 
 
Vardag | |
Upp