5/9-16

Hej på er! Ny vecka och jag startade dagen med en rejäl sovmorgon. För första gången på vääldigt länge (känns det som i alla fall) så vaknade jag utvilad. Så himla skönt! Efter att jag käkat frukost så kilade jag iväg till universitetet för en föreläsning, blir mer och mer förvånad för varje gång hur oväntat intressant och framförallt kul det här programmet är? Efter att jag kommit hem ifrån universitetet så städade jag lite i lägenheten, diskade och åt lunch innan jag dök ner i kurslitteraturen, vilket är det jag sysselsatt mig med fram tills för en timme sen. Kände för att baka så jag gick bort till ICA för att köpa bakplåtspapper coh ställde mig sen för att göra kakor. Tror det är min slags terapi och mitt sätt att slappna av från skolarbetet. 
 
Nu ska jag snart börja laga middag och vänta på att Kevin kommer hem. Ha det!!
 
 
Vardag | |
Upp