Iconic

Hej på er! Äntligen fredag och jag har en sån där nice feeling angående dagen, har visserligen sovit dålig inatt (so what else is new..) men jag tänker ändå börja hänga med introgruppen från och med nu. Det är sista veckan och jag har redan missat så mycket så det är mer än dags att komma tillbaka. 
 
När jag kom hem från universitetet efter seminariet så kollade jag och Kevin på Scream, en serie från Netflix, fram tills att han åkte iväg till jobbet. Nu ska jag bara ta det lugnt, fixa lite i lägenheten och fixa mig innan jag kilar iväg till Ritz för beerpong tunering och Full Moon party. By the way! Fick hem ett paket från Nelly idag, ett par fransar från Sweed och en klänning till Gatsby festen nästa vecka. Kommer med högsta sannolikhet bli årets nyårsklänning också, meeen, jag visar den sen. 
 
Hoppas ni får en bra fredagskväll!<3
 
 
 
Vardag | |
Upp