There is a light that never goes out

Dålig uppdatering nu, I'm sorry... Again.  men ni får ta det, kommer troligen bli bättre när jag blir helt sysslolös nästa vecka, min sista vecka Siljansbadet är gjord, nu återstår endast två dagar nästa vecka, sen är jag klar för sommaren. Har redan sagt hejdå till vissa, vart tog sommaren ens vägen? Igår så kilade jag och en kollega runt i Rättvik med en mops i släptåg, kvällen slutade på Siljanskrogen med en öl och bra sällskap. 
 
Idag så passade jag på att sova ut ordentligt, har inte blivit så mycket av med det den senaste tiden. Åkte till gymmet en vända sen så träffade jag Angelica och hennes friends som jag egentligen skulle ut med igår men det blev ändrade planer. Nu på kvällen så har jag ätit middag med Alicia på Strand, denna människa, kommer aldrig någonsin att släppa taget om henne. 
 
Imorgon Rättvik och fest med några från jobbet, kommer bli så kul!! Ha det!
 
 
 
Vardag | |
Upp