Återblick 2016 - del 3

Okej, då va r vi framme vid de tre sista månaderna under året. Let's get started!
 
Har inte så mycket att berätta om de här månaderna egentligen, har haft fullt upp med plugg, so what else is new?? Oh well..
 
I oktober så var jag och Kevin på Architects, deras första headlining tour här i Sverige, äbven om jag inte lyssnar så mycket på Architects så var det riktigt bra. Oh! cannot forget, början på oktober så hade jag och Kevin varit tillsammans i ett år.
 
 
Sen i november var jag och Kevin på en till konsert, men den här gången var det Bring Me The Horizon, de spelade på Hovet och det är en konsert jag kommer kunna leva länge på. Sen under december så har jag mycket att berätta, tenta och änner mer plugg så att man skulle hinna ha lite ledigt under jul. 
 
 
 
Imorgon kommer det faktiskt en del 4, men då är det bara ett speciellt tillfälle, det bästa under året!
Vardag | |
Upp