Det fanns en värld av is i hjärtat mitt, du startade en lavin när du gav mig ditt

Hallå! Hoppas att ni alla har haft en bra jul, har haft lite uppehåll från bloggen då jag bara varit med familjen och vänner. Men ni känner mig, jag har såklart inte kunnat hålla mig helt borta från skolarbete då jag får ånegst när det känns som att jag ligger efter fast jag inte alls gör det. Men har fått ungefär hälften gjort så nu känns det lite bättre. 
 
Idag så har jag varit och käkat sushi och sen efter det så åkte jag och pappa till Stadium Outlet, har äntligen tagit tag i mitt liv någorlunda och köpt ett par nya skor, att komma igång med träningen ordenligt lär bli nyårslöftet men vi får se hur det blir med den saken. Var också in på Elgiganten, är på jakt efter en ny telefon, känns vemmodigt men tänker överge det sjunkade skeppet iPhone och köpa mig en Samsung. Efter den senaste uppdateringen så ha min telefon i snitt lagt av 3 gånger per dag och jag vägrar att köpa iPhone 7, så det får helt enkelt bli en Samsung den här gången.
 
Idag så ska jag hälsa på min syster innan hon åker till Trysil sen ska jag kika runt lite på nätet på mellandagsrean. (Läs jag kommer kolla om det finns smink på rea så jag kan utöka samlingen)
 
Hoppas ni får en bra måndag!
 
 
 
Musik, Vardag | |
Upp