Monday

Hallå! Nu vecka idag, och det är bara två veckor kvar till jul, så skönt! Idag så tog jag en lååång sovmorgon, sov till 11 ungefär, sen efter att ha legat och dragit mig ett tag gjorde jag mig i ordning för att träffa Julia. Vi åt sushi på Sushi Yama, åt deras Curry Roll, har ätit dne en gång tidigare och den är sååå god! Det är en rulle med kyckling, avokado och gurka i sen är den täckt med wasabi och curry flakes (tror i alla fall att det är så). Har ini inte testat den så tycker jag absolut att ni ska göra det, en nice omväxling från vanlig traditionell sushi. Sen gick vi runtlite på stan, jag försökte hitta julklappar och jag fick med mig en hem tillsammans med en mistel som jag hängt upp i lägenheten. Så kul att hinna träffa Julia lite, var et tag sen och det är svårt att hitta tid då vi går olika program som kräver mycket tid.
 
Resten av dagen så har jag bara pluggat, kollat på serier tillsammans med Kevin och sen städat och tvättat. Snart ska vi åka iväg till Kumla så snart tvätten är torr. 
 
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll! Pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp