Gravedigger - Architects

Och så blev det ett sånt där långt och faktiskt ofrivilligt uppehåll, igen. Men som ni säkert vet så har jag spenderat min helg uppe i Stöten. Although så åkte jag hem redan på lördagen tillsammans med Kevin då han fick komma på arbetsintervju på söndagen. Det gick bra och han fick jobbet, which means att han kommer hem från Sälen redan på lördag och flyttar in hos mig!! Yeeeeeey :D Så från och med lördag så kommer jag och Kevin att vara sambos, det känns så himla bra att slippa bo långt ifrån eller vara ifrån honom överhuvudtaget. 
 
Idag så åkte Kevin tillbaka upp till Stöten och jag har varit på föreläsning i tre timmar, där jag lyssnade aktivt kanske 1 h ungefär. Very duktigt and so on. Nu under kvällen så har jag lagat mat och satt igång med tentaplugget på riktigt, off to a pretty good start känns det som än så länge och jag ska försöka att avverka alla ämnen innan den här veckans slut. Pray for me, I need it. 
 
 
Hoppas ni alla har fått en bra start på veckan, ha det! 
 
Musik, Vardag | |
Upp