Byte av bloggportal

Som ni ser på rubriken så har jag nu bestämt mig för att byta bloggportal, jag kommer nu att börja blogga på Nouw.com. Jag har använt mig av blogg.se i snart, 3-4 år kanske? Men det är dags för en förändring då jag känner att jag vill börja ta bloggandet mer på allvar. Makeup är mitt allra största intresse och det är något som jag vill att bloggen i huvudsak ska handla om. En MUA blogg där jag kan dela med mig av mina tips och tankar kring det. 
 
Jag kommer att föra öve rmin gamla blogg så alla inlägg härifrån kommer att följa med. Dock har jag tänkt att jag ska ändra design, osv och jag vill göra det ordentligt den här gången så jag kommer inte att byta portal förrän i slutet på den här veckan. MEN, jag kommer givetvis att fortsätta blogga här under tiden. 
 

Så, måndag idag och jag har faktiskt varit ledig. Vädret har verkligen varit på topp här i Örebro så istället för att gymma så åkte jag och Kevin iväg till Kvarntorpsbacken som ligger lite utanför Örebro. Det är en stor hög som inte är naturlig (vad den är gjord av vet jag faktiskt inte haha, men har för mig att det är typ waste från oljeproduktion eller liknande, Google it ni som är intresserade), men högen har i alla fall en tillhörande förbannat lång trappa som är perfekt för lite konditionsträning. Och ja, jag har börjat träna och ja, I intend to keep up with it. #beach2017. HAHAHAHA LOOOL. Nej men träna för att må bra osv ni fattar. Efter så åkte vi vidare till Stadium Outlet, behöver lite saker inför den kommande resan till Stöten då jag ska lära mig åka Snowboard! 
 
 
Oh well, I have thing to do, places to be. (LOL). Nej men på riktigt, hoppas ni får en mysig måndag, pugs and kisses!
 
 
Vardag | |
Upp