Long time no see

Hallå! Ledsen för att jag varit så frånvarande den här veckan, men känns som att jag varit upptagen varje dag haha (biggest lie ever). Lets's keep it real, jag har helt enkelt inte haft inspiration eller något att skriva om. Men en kort  recap: jag har pluggat, varit på Timebeer med friends och sen käkat på Chop Chop som öppnade igår tillsammsn med Ina. Idag så har jag storstädat lägenheten och trots att den bara är 27kvm så tar det ändå nästan 2 timmar att köra igenom allt. Sen har jag hunnit med att handla och plöja några avsnitt av Sex And The City, hade planer på att går unt på stan en stund och kolla lite. Men jag åker upp till Sälen om ca 2 veckor så det känns mer vettigt att spara pengarna tills dess. 
 
Så vad har jag för planer för resten av helgen? Nada. Har tänkt att jag ska försöka få lite plugg gjort inför det kommande seminariet men vi får se hur det blir med den saken. Ikväll så tänkte jag och Kevin ha myskväll, han slutar vid 18 och jag har planerat att slänga ihop en trerätters tills dess. 
 
Oh well, nu vet ni i alla fall att jag lever. Ska försöka bättra mig (detta eviga ursäktande och lovande), nej men srsly, I will do my very best. Men det är så svårt att hitta något att skriva om när man inte gör så mycket annat än att plugga. Hoppas ni får en fortsatt mysig lördag! Pugs and kisses!
 
 
 
Vardag | |
Upp