Du stack ett hål i min kevlarsjäl

Hallå! Måndag och jag är faktiskt ledig idag, såå skönt att få en mjukstart på veckan! Det har varit lite dålig uppdatering under helgen men jag har ju som sagt varit uppe i Mora så datorn har inte varit första prioritet. På fredagen kom jag och Kevin upp till Mora rätt sent, så vi satt bara och pratade en stund innan vi gick och la oss. På lördagen så kom min släkt för att fika och fira mig, fick en massa fina presenter och åt alldeles för mycket fika haha. Senare på dagen så åkte vi in till Mora för att köpa rosévin (inget riktigt födelsedagsfirande utan rosé haha) sen åkte vi förbi mammas grav. Pappa fixade en supergod middag och resten av kvällen så tog vi det bara lugnt. Söndagen bestod till stor del av att åka bil, och när vi väl var framme i Örebro så svängde vi förbi Kevins morfar för att gratta honom. 
 
 
Måndagens planer består inte av så mycket mer än att läsa lite NJA-fall (är beskrvningar av speciella fall som har gått upp till Högsta Domstolen), jag ska hinna städa lite innan Kevin komme rhem och sne så tänkte vi kila iväg till gymmet. Hela januari har ju snart gått så det är kanske dags att ta tag i life nu.
 
Oh well, hoppas ni får en bra måndag. Pugs and kisses!!
 
 
Vardag | |
Upp