Som en viskning

Hej på er! Nu rär jag tillbaka igen efter en minst sagt hektisk och ångestfylld vecka. redovisningen av vårt PM gick bra, dock gick tentan lite mindre bra och jag har mentalt förberett mig på mitt första U. Men shit happens. Dock måste jag säga att festen för att fira mig blev väldigt lyckad, tror vi var kring 12-13 pers i vår lilla lägenhet och jag hade såå kul. Det är inte ofta man kan umgås med alla sina vänner samtidigt så jag är hur nöjd som helst!
 
Dagen idag kommer bestå av basically ingenting kul. Jag måste felanmäla lite saker i lägenheten, jag måste söka jobb nu när jag ändå har tid till att sitta med det i lugn och ro, jag måste handla mat etc. Sånt där som inte precis är jättekul, but hey, sometimes you have to.  
 
Hursomhelst så känner jag mig piggare och hur lusten till att blogga och vara en glad människa sakta men säkert återvänder till mig. Så nu blir det inte ett blogguppehåll på ett bra tag, och jag ska göra mitt allra bästa för att hålla det jag lovar nu. 
 
Har planer på ett till inlägg idag, så kika gärna in senare! Pugs and kisses!
 
Hade inte så många bilder ifrån helgen tråkigt nog, meen å andra sidan så kan man ta det som ett tecknen på att man hade kul. Denna olycksbådande hink fylldes givetvis med Sex On The Beach, hemskt men samtidigt så gott.
 
 
Vardag | |
Upp