Thursday

Hallå kompisar! 
 
Hoppas att ni haft en bra torsdag, min har varit.. ja lite upp och ner, har haft jättesvårt att sova och jag är dessutom förkyld. Best combo ever. Så i och med att jag inte mådde sådär superbra imorse så valde jag att stanna hemma från föreläsningen och försöka få några mer timmars sömn. Senare vid 12-tiden så mötte jag upp Julia och käkade sushi med henne. Resten av dagen har jag spenderat hemma i lägenheten, sovit och bara tagit det lugnt bara att hoppas på att jag kommer bli lite piggare tills i helgen då jag och Kevin och åker hem till Mora för att fira mig tillsammans med min släkt.
 
Har inte så mycket mer att säga om dagen, nu väntar jag på att Kevin ska komma hem med lite mat då jag inte orkat släpa mig till ICA för att handla. Oh well, pizza en torsdag är ändå helt okej. 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så gott

Upp