Eternally Yours

Äntligen fredaaaag! Idag så är jag ledig och jag har faktiskt ändå hållit igång rätt bra hela dagen. Har städat hela lägenheten och tvättat, gjort rent mina sminkborstar och plöjt x antal avsnitt av Sex And The City, jag och Kevin skaffade HBO Nordic i veckan för att kunna kolla på alla våra favoritserier i bra kvalité. Fast i grund och botten så var jag mest ute efter att se Beware the Slenderman. Dokumentären handlar om The Slenderman stabbing, två 12-åriga flickor i USA knivhögg en av sina vänner 19 gånger pga att de påstod att Slenderman annars skulle mörda dem och deras familjer. Båda riskerar att få 65 år i fänglse då de kommer prövas i rätten som vuxna och inte ungdomar. Väldigt intressant och jag kommer följa fallet efter att de har tagit upp det i Court of Appeal (motsvarande Hovrätt i USA på ett ungefär). 
 
Hursomhelst, nog om det. Ikväll så tänker jag bara ta det lugnt, dricka någon öl, kolla på SATC och äta nice mat när Kevin kommer hem från jobbet. Hoppas att ni alla får en supermysig fredag! Imorgon har jag inte så mycket inplanerat, eller ja, har inget planerat under hela helgen. Ska bara gå runt på stan i lugn och ro. Pugs and kisses!
 
 
Motionless in White släppte idag en ny låt, Eternally Yours, fick gåshud när jag hörde den. Så taggad på deras nya album som kommer ut i maj. 
 
 
 
Musik, Vardag | |
Upp