Starskin

Hej på er! Har haft en effektiv måndag för en gångs skull trots att jag varit ledig. Jag och Kevin kilade runt lite på stan vid lunch innan vi mötte upp Elias för att käka lite tillsammans på Saigon. Jag testade deras sushi och jag blev glatt överraskad. Det brukar ju vara så att ställen som gör flera olika typer av mat och inte bara sushi har sämre kvalité på sushin, men inte Saigon. So good!
 
Efteråt så åkte vi till Marieberg för att köpa lite saker till lägenheten och jag skulle också köpa lite träningskläder på XXL. Resten av kvällen planerar vi att spendera i soffan, jag har en enorm träningsvärk efter gårdagens pass så känner att det ändå är välförtjänat. Back at it again imorgon. Ugh, har en sådan enorm ångest inför den här veckan då vi kommer få tillbaka tentan. Känner på mig att det inte kommer gå bra den här gången, jag är hemskt dålig på att låta mig själv misslyckas när det kommer till skolarbete. Det dumma är ju att det inte är någon fara att få ett U heller då jag redan klarat spärren för i år och det är inte ens en stor tenta. Oh well, shit happens. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig i soffan för att kolla på SATC medan Kevin spelar Xbox. Hoppas ni får en fortsatt mysig måndag! Pugs and kisses!
 
 
Som jag nämnde tidigare så gick jag och Kevin runt på stan lite innan Elias kom, så jag passade på att kila in på Kicks då de har 20% på hudvård för tillfället. Har alltid velat testa Starskin's produkter så jag tog tillfället i akt och köpte en lipmask, en ny eyeliner fick också följa med hem. Behöver en vattenfast och just denna är från NYX i färgen MLL01 Black Noir. 
 
 
MUA, Vardag | |
Upp