Weekend

Hallå! Hoppas att ni alla har haft en bra helg. Jag har haft mer eller mindre "fullt upp", i fredags så hade jag och Kevin myskväll, sen på lördagen så tog vi det bara lugnt under förmiddagen, sen mötte jag upp Julia för middag på Pinchos. Senare på kvällen plockade vi upp Kevin och åkte hem till Julia och Victor för en spelkväll, vi blev kvar där ett bra tag och jag tror vi var hemma här vig halv 3. En väldigt lyckad kväll!
 
Idag så har jag mått sådär haha, men jag lyckades ändå att ta mig till Julia för en brunch tillsammans med henne och Linnéa. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och förberett lite inför morgondagens seminarium.
 
Har inte så mycket mer att säga, har haft en toppenhelg tillsammans bra vänner och en massa mat haha. Känner mig redo för en ny vecka nu! Ha en fortsatt bra söndag allihop, pugs and kisses!
 
 
LIte bilder från helgen, skräll att allt är på mat också haha.
 
 
 
Vardag | |
Upp