"I like my money right where I can see it, hanging in my closet"

Godmorgon på er mina läsare! Tänker hålla det jag har lovat och börjar den här dagen med att visa det jag fick med mig hem från Stockholm. Senare idag så väntar fika med några vänner och ikväll blir det filmkväll. Hoppas ni får en bra måndag, den sista för detta år!
 
 
Kjol från BikBok,
Necessär och Bodymist från Victoria's Secret,
Blush i N° 17 Orange Pop från Sephora
 Stay Don't Stray från Benefit. (bästa primern jag någonsin ägt, tredje jag köper och har inga planer på at byta ut den på ett bra tag)
 
Baslinnen och festlinnen, alla från BikBok.
 
 
Topp från BikBok,
Mjukisbyxor från Hollister.
 
 
 
Koftor, den till vänster är från Odd Molly och den till höger är från Hollister. Tror att dessa ändå måste vara mina bästa köp, har varit ute efter dessa så länge!
 
 
 
Playsuit från H&M. Fick även med mig lite underkläder och annat nödvändigt härifrån.
 
 
 
 
Vardag | |
Upp