Allén är inte så dålig ändå, när du går bredvid

Idag är det inte vilken söndag som helst, utan idag så blir min andra halva hela 18 år. Jag kommer aldrig någonsin kunna förklara min kärlek till henne. Allt började på en potatisåker för 12 år sen och sedan dess så har det alltid varit vi två. Vi har så många fina minnen ihop, sommaren då vi satt på en åker och drack vin som smaka skit, gången då vi blanda Aquavit och LOKA, vinterkvällen då vi låg bredvid varandra på ishockeyplanen och tittade på stjärnorna, kvällen då vi satt utan för 7-Eleven och skrattade åt allt sjukt vi varit med om under gymnasietiden och alla gånger vi har suttit i din mormors trädgård och pratat om hur det någon gång kommer att vända och att livet kommer bli sådär perfekt som vi alltid drömt om.
 
Vi är så lika, ingen annan kommer någonsin att kunna förstå mig lika bra. Jag är så oerhört lyckligt lottad över att ha en sån fantastisk person i mitt liv. Genom lycka, sorg, tårar och ilska har hon alltid stått vid min sida och alltid gjort så att det känts bättre. 
 
Alicia, jag älskar dig så enormt mycket. Jag hoppas att du får en fantastisk dag så ses vi snart igen <3
 
 
 
(två år gammal bild, det får duga helt enkelt)
 
 
 
Vardag | |
Upp