I'll wait here, for you. For I'm broken

Min måndag startade tidigare än vanligt idag, kl 10:00 var det möte med UF-företaget med en från kommunen eftersom vi är på jakt efter en rådgivare. Efter så tog jag en tidig lunch med en av mina allra bästa vänner på Kaffestugan och satt där en bra stund. Gick hemskt långsamt i skolan idag men fick iallafall tillbaka mitt juridikprov och jag blev supernöjd! Dessvärre finns det ingen tid till att fira det utan nu är det bara till att fortsätta med en massa andra uppgifter istället. Okej, nu får jag det att framstå som 1000 gånger värre än vad det egentligen är, skulle säga att jag är en expert när det kommer till att gnälla, oh well..
 
 
Hoppas ni får en fortsatt bra måndag!!
 
 
 
Var ute och gick igår för att "testköra" mitt nya knästöd då jag gick förbi den här åkern. Så himal vackert! Definitivt en av de bästa fördelarna med att bo på landet!
Foton, Vardag | |
Upp