True Friends stabs you in the front

Hej på er! Har haft fullt upp på många olika sätt fast ändå inte. Har fortsatt med att packa inför flytten, det känns som att det aldrig kommer att ta slut på saker som jag måste ha med mig. Ska försöka att städa ur mitt rum här hemma riktigt ordentligt också, men ni vet hur det är. Man hittar något som man trodde att man hade slängt eller något man inte sett på väldigt länge så sitter man med det istället för att städa. 
 
Igår så var jag ut, sista gången här i Mora innan Örebro. Hade såå kul och jag och Elin lämnade knappt dansgolvet på hela kvällen. Mitt hjärta, kommer sakna henne så mycket nere i Örebro<3
 
Avslutar detta inlägg med att dela med mig av Bring Me The Horizons nya låt, True Friends. Jag vet att de flesta av er aldrig någonsin kommer att förstå varför jag älskar dem och liknande metalband så mycket. Men den här låten är ett praktexempel som förklarar varför. Den brutala ärligheten. Texterna som handlar om livet då allting inte är så bra. Deras förmåga till att trösta tusentals människor då deras musik strömmar ur en högtalare eller ur ett par hörlurar. Vi som vet, vi vet.
 
 
Musik, Vardag | |
Upp