För första gången på nära håll

Hej på er! Rainy day idga i Örebronx och jag planerar att stanna inne hela dagen och spela xbox, haha. Lämnade som sagt in min artikel igår ochs en åkte jag och Linnéa till Marieberg för lite shopping, although så hittade jag inte så mycket som jag hade hoppats på.. Det finns nog mer butiker av värde här inne centrum än där, men oh well.. You can enver go wrong with a shopping adventure with a good friend. Fick med mig ett par nya jeans (som satt perfekt och för en gångs skull var i perfekt längd, händer typ, ALDRIG.) ett ritblock som är bleedproof så jag kan använd amina Promarkers ordentligt, sen bodywash. Not much men alltid något!
 
Den här helgen så ska jag bara ta det lugnt, imorgon så ska jag först till campus för att planera det kommande grupparbetet sen så ska jag och Kevin spendera heeela dagen på Örebro International Tattoo Expo och avsluta sen med att kolla på Mustasch's spelning. 
 
Hoppas att ni får en bra rainy day!
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp