First day of school

Hej på er! Första dagen på det här läsåret är nu avklarad. Om man ens kan kalla det för en första dag, det var bara programinfo idag i 2 h, vår första riktiga förläsning är imorgon. Men av dagens info så har jag redan fått det klart och tydligt för mig att det här inte kommer att bli lätt, men jag ser ändå framemot det och jag hoppas verkligen att jag kommer trivas med Kriminologi som huvudämne. Det verkar huur intressant som helst och tro det eller ej så är det en bred utbildning som kan leda till många spännande jobb!
 
Nu ikväll så ska jag försöka att läsa lite i kurslitteraturen aka boken som är så tung att man skulle kunna mörda någon med den:):)) Men det blir ändå en tidig kväll, börjar 08:15 imorgon och har föreläsning i 4 h.. Sen på kvällen är det Pubrunda med introgruppen. 
 
Ha det!
 
 
 
Vardag | |
Upp