1th day of december

Idag så fick jag äntligen hem mitt paket från Cocopanda som innehöll mn beställning som jag gjorde på Black Friday. Så taggad på att få testa allting, allt är produkter som jag inte testat innan, förutom NYX Lingerie Liquid Lipstick, har redan en och ÄLSKAR den så ville ha en till, lite mer rosa färg. Men resten är helt nytt, längtar tills imorgon då ja får testa allt!
 
 
NYX "Set It Don't Fret It" Matte finishing powder i färgen Light/ Medium. Har tänkt att jag ska testa den för "baking" och se hur jag gillar själva metoden innan jag köper pudret från Laura Mercier.
 
NYX Sculpt & Highlight Face Duo i färgen Almond/ Light
 
Revlon Colorstay 24 hrs wear i färgen 180 Sand Beige för Combination/Oily skin. 
 
 NYX Lingerie Liquid Lipstick i färgen 06 Push Up.
 
(Väldigt mycket svengelska nu, bare with me)
 
MUA | |
Upp