Återblick 2016

Så har ännu ett år passerat och det är dags för den årliga återblicken. I vanlig ordning så kommer jag att ta tre månader i taget och jag börjar med, januari, februari och mars. Lets do this!
 
 
Januari & Februari: Det finns inte så mycket som är värt att nämna för januari och februari för den delen. I januari så var jag till Åre med Juridiska föreningen (som jag säkert redan nämt 500 gånger redan). Jag fyllde även 20 i januari och firade min födelsedag i Sälen tillsammans med Kevin, kvällen slutade med alldeles för mycket vin (som jag köpt själv) och jag kom inte ut på krogen den kvällen, oh well... I Januari så tatuerade jag väntra överarmen, en kompass med en banner med en text från White Light av The Ghost Inside. I februari så gjorde jag inte mycket alls, det började närma sig den muntliga tentan och jag stängde mer eller mindre in mig för att kunna få in all information. tror det också var under den här tiden det började gå upp för mig att Rättsvetenskap inte var något för mig, ångesten var påtaglig så att säga.
 
 
 
Mars: Ja hörrni, jag har verkligen inte mycket anmärkningsvärt att säga om månaden (såvida ni inte vill att jag skriver om hur jag grät i snitt 4 gånger i veckan inför den första muntliga tentan...). Förutom att Kevin kom hem från Sälen och sedan dess har vi varit sambos, snart ett år sen vi flyttade ihop. Tiden går så fort!
 
(Dessa fula bilder kan jag bjuda på haha)
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp