Day before christmas

Hallå! Nu är jag hemma i Mora för lite julledighet, välförtjänt julledighet om jag får säga det själv. Fick tillbaka min tenta igår när jag satt på tåget hem och jag fick godkänt, vilket betyder att jag klarat spärren för i år. Så himla skönt! Idag så har jag varit till Mora med Angelica, vi kikade runt lite och käkade lunch tillsammans. Fick med mig hem den sista julklappen och ett till liquid lipstick från Sleek, man måste unna sig när man ändå lyckats med en tenta. 
 
Nu under kvällen så har jag och pappa julstökat här hemma, pyntat granen, förberett lite mat inför imorgon osv. Resten av kvällen så ska jag ta det lugnt och umgås tillsammans med Alicia, har inte sett henne sen i somras och då hann vi bara träffas snabbt pga att jag jobbade så mycket. Så det ska bli jättekul att träffa henne igen!
 
Hoppas ni får en mysig kväll, imorgon är det äntligen julafton!!!
 
 
Vardag | |
Upp